جریزه‌ی زیبای کوش آداسی که معنای نامش به فارسی جزیره‌ی پرنده ترجمه می‌‌شود، در ساحل دریای اژه و در فاصله‌ی یک‌و‌نیم ساعتی شهر ازمیر قرار دارد. کوش آداسی علاوه بر داشتن سواحلی زیبا و رویایی، تاریخ و فرهنگی بسیار غنی دارد؛ آن‌قدر که این شهر را به مقصدی ایده‌آل برای گردشگری تفریحی و فرهنگی تبدیل کرده است. همرا به راهنمای سفر به کوش آداسی و مجله ی گردشگری سفرزون به این پست میپردازیم.

راهنمای سفر به کوش آداسی ، آب و هوا و بهترین زمان سفر

راهنمای سفر به کوش آداسی از زیباترین شهرهای ترکیه 

 

همان‌طور که گفتیم، کوش آداسی یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری ترکیه است و در تمام سال گردشگرانی از نقاط مختلف جهان به آن سفر می‌کنند، اما معمولا در هر راهنمای سفر به کوش آداسی به این نکته اشاره شده که این شهر تابستان‌هایی گرم و طولانی و زمستان‌هایی ملایم و پرباران دارد. به‌طور کلی درباره‌ی آب‌ و‌ هوای کوش آداسی می‌توان گفت که آب‌وهوای معتدل مدیترانه‌ای دارد. بهترین زمان سفر به کوش آداسی ، از اوایل خرداد تا اواخر شهریور است. در تیر و مرداد آفتاب بسیار داغ و سوزان است و از اوائل شهریور هوا رو به خنکی می‌رود ولی هنوز هم برای ورزش‌های آبی مناسب است. با سفرزون همراه باشید.

در کوش آداسی : بهترین مراکز در کوش آداسی

کوش آداسی یکسری از زیباترین مراکز  را در ترکیه دارد 

 

تقریبا تمام گردشگران ترکیه، به هر شهری از این کشور که سفر کنند، یکی از کارها و لذت‌هایی است که نمی‌توانند از آن بگذرند. کوش آداسی هم از این قاعده مستثنا نیست، به‌خصوص که مشهور است می‌توان در این شهر ارزان کرد. بنابراین، یکی از سوال‌های تمام گردشگران، بهترین مراکز کوش آداسی است و ما هم در این بخش از راهنمای سفر به کوش آداسی به این موضوع می‌پردازیم.

 

برای  بلیط هواپیما تهران استانبول و رزرو تور استانبول به سایت سفرزون مراجعه کنید.



مجله‌ی گردشگری آداسی ,راهنمای ,گردشگری ,تمام ,مراکز ,مراکز ,بهترین مراکز ,بهترین زمان ,جزیره‌ی پرنده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آهــنگـستآن ایــرانـی بلاگ ایران تکستفا | متن آهنگ جدید کوهچنار من پیش دبستانی تخصصی پیشگامان